30/03/2016

Estàs a dieta i et perd la pizza?

No és un mix incompatible, tot és possible i t'explico com!

 

No t'alarmis. Sé que el teu cor salta d'emoció i alhora es pregunta: Com pot ser?!

Crec que en aquesta vida tot és possible i estic convençuda que pots menjar el teu plat favorit sense que t'envaeixi el maleït sentiment de culpa.

De veritat, pots menjar tranquil·lament i alleujar tot l'estrès post-vacacional que comporta la tornada a la rutina. Així que ja has tornat a la rutina, oi? Notes com una mica de caos, un altra mica de descontrol i un molt de 'manca de temps' van envaint el teu món i et vénen unes ganes immenses de tornar al paradís de les vacances?

Doncs anem a alliberar unes quantes pressions, atenció perquè en aquesta vida si es pot tenir tot i no vull menys per a tu.

Com ja saps, la dieta mediterrània és una de les més equilibrades. Doncs tacháááááán: les nostres pizzes també!

Els nostres mestres pizzers les fan cada dia fresques al moment per a tu 'tot just sortides del forn' i el més important: amb farina de primera, llevat de cervesa natural, oli d'oliva verge extra i ingredients seleccionats un a un perquè sigui un plat saborós, nyam nyam i saludable.

El secret perquè encaixi amb la teva dieta està en triar bé els teus ingredients en crear la pizza al teu gust.

Segons la meva experiència personal, t'explico que la meva nutricionista sabia que abans de renunciar a la meva pizza, jo era capaç de renunciar a la meva dieta.

Jo vull un pla d'alimentació adaptat al meu ritme de vida: Amb nens, casa, gos, esport i treball, un no parar! Desitjo que tant jo com la meva família mengem sa i compartim moments distesos plens de felicitat. I això, per descomptat, inclou happy-pizza setmanal 100% saludable. Acompanyat d'una alimentació variada, amb molt de color, i sobretot en moviment.

Ah, i que no em tregui la son a les nits!

Per tant, per als dies en què no et dóna temps a tot i comprar-cuinar-preparar-netejar se't fa un món que et cau a sobre com una roca: la pizza és la teva salvació. Creu-me, ho és i ho sé de primera mà. Dóna't un respir i Premia't. T'ho mereixes.

Tingues en compte aquests 5 consells:

  1. Tria una amanida de primer per a tots
  2. Comparteix una pizza gran (compartir és estimar) o si no us poseu d'acord amb els ingredients, crea la teva pizza preferida mida petita.
  3. Tria ingredients saludables com verdures, tonyina, salmó, blat de moro, espinacs o pebrots.
  4. Evita els ingredients més grassos com certs embotits / formatges / extres.
  5. Fes esport, salta, balla o corre, allibera endorfines i milloraràs cos i ment.

Així tindràs el teu plat equilibrat, sa, nyam nyam, sense remordiments i sense esforç.

Bye bye 'ens veiem amb les mans a la massa!


P.D. Explica'ns, quin és el teu secret per menjar bé sense remordiments?

Comentaris